İşte kendinizi geliştirmeniz için online eğitimler

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
İşte kendinizi geliştirmeniz için online eğitimler
Abone ol
İşte kendinizi geliştirmeniz için online eğitimler
tes heber içi kare

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Yapay Zeka 101 Eğitimi

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Yapay Zeka 101 Eğitimi

Habitat Derneği ve - Vodafone Vakfı ortaklığında yürütülen Yapay Zeka Yıldızları Projesi kapsamında, gönüllü eğitmenlerimiz yönetiminde, 14-18 yaşları arasındaki gençler için çevrim içi Yapay Zeka 101 Eğitimi  veriyoruz.   

Sen de dijital dünyanın önemli alanlarından biri olan yapay zeka konusunda kendini geliştirmek istiyorsan eğitimimize hemen başvur!

Eğitim İçeriği 

  • Yapay Zekaya Giriş
  • Dijital dönüşüm ve Endüstri 4.0
  • Toplum 5.0
  • Yapay zeka tarihçesi, etiği, günümüz kullanım şekilleri
  • R dili ve programlama kavramları
  • Yapay zeka için kullanılabilecek algoritmalar
  • Pyhton dili eğitimi
  • Yapay zeka uygulamaları

Kimler başvuruda bulunabilir?  

Eğitim yapay zeka hakkında bilgi sahibi olmak ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen 14-18 yaşları arasındaki gençlerin katılımına açıktır.   

Eğitiminin detayları nelerdir? 

  • Eğitimimiz uygulamalı bir eğitim olacağı için gençlerin izler değil yapar pozisyonda olmaları beklenmektedir. Bunun için gençlerimizin eğitimde bilgisayar kullanmaları zorunludur.  
  • Eğitime gelmeden önce bilgisayarınıza Anaconda isimli programı kurmanız gerekmektedir. Programı link üzerinden indirebilirsiniz.
  • Eğitimler çevrim içi gerçekleşecektir.
  • Eğitimimiz kontenjanla sınırlı olup yalnızca olumlu durumda dönüş sağlanacaktır.

Eğitim Tarihi ve Saati: 23  Temmuz 2024  saat 15:00  18:00

Son Başvuru Tarihi: 22 Temmuz 2024 saat 23:59

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Paramı Yönetebiliyorum Projesi Girişimciler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi

Paramı Yönetebiliyorum Projesi Girişimciler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi

Habitat Derneği olarak online Girişimciler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi düzenliyoruz. 

Girişimcilerin temel finansal okuryazarlık prensiplerini anlama becerilerini artırarak işletmelerini bu ilkeyle yönetme konusunda onları desteklemeyi amaçlayan Paramı Yönetebiliyorum Projesi kapsamında Girişimciler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi gerçekleştirilecektir. 

Sen de işletmeni finansal okuryazarlık ilkeleriyle etkili yönetmek istiyorsan HEMEN BAŞVUR! 

Eğitim İçeriği 

  • Para kavramı ve tarihçesi,  
  • Girişimcilik süreci,  
  • Finansal okuryazarlık,
  • Bütçe,
  • Harcamalar,
  • Acil durum fonu,
  • Kredi kullanımı,
  • Yatırım ve birikimler,
  • SWOT analizi,
  • Fizibilite,
  • Gelir – gider tablosu,
  • Nakit akış tablosu,
  • Borçlar ve vergiler,
  • Girişimci hibe ve fon kaynakları.  

Kimler başvuruda bulunabilir? 

Eğitim her yaş aralığından, finansal okuryazarlık alanında bilgi sahibi olmak ve kendini geliştirmek isteyen girişimci ve girişimci adaylarına açıktır.  

Eğitim detayları nelerdir? 

Online gerçekleşecek olan eğitim ücretsizdir. Eğitimin linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-mail adreslerine ve numaranıza sms olarak gönderilecektir. Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir. 

Eğitim Tarihi ve Süresi: 

  • 26 Temmuz 2024  saat 20.00

  • 9 Ağustos 2024 saat 20.00

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Başvuru İçin Tıklayın

Paramı Yönetebiliyorum Projesi Dijital Finansal Okuryazarlık Eğitimi

Paramı Yönetebiliyorum Projesi Dijital Finansal Okuryazarlık Eğitimi

Habitat Derneği olarak Paramı Yönetebiliyorum Projesi kapsamında çevrim içi olarak Dijital Finansal Okuryazarlık Eğitimi düzenliyoruz. 

Dijital çağda doğan ve büyüyen genç nesli “dijital yerli”, dijital dünya ile sonradan tanışanları “dijital göçmen” olarak tanımlayarak iki hedef gruba dijital finansal sistemleri rahatça kullanabilmelerini, bu kullanım esnasında oluşabilecek riskleri, tehditleri ve alınabilecek önlemleri öğrenmelerini sağlayarak farkındalık oluşturmayı hedefliyoruz. 

Sen de finansal kaynaklarını finansal okuryazarlık ilkeleriyle etkili yönetmek istiyorsan HEMEN BAŞVUR! 

Eğitim içeriği: 

  • Bugünün Bankacılığı  
  • Teknolojinin Gelişimi
  • Geleceğin Parası 
  • Dijital Göçebeler/Yerliler Kimdir? 
  • Finans Dünyasının Sayısal Verileri
  • Bankacılığın Otuz Yılı
  • Evimizdeki Banka Şubeleri
  • Dijital Bankanın Hizmet Kanalları
  • Dijital Sistem 
  • Dijital Finansal Sistem İçin Sağlık Rehberi
  • E-ticaret, Çeşitleri ve Riskleri
  • Müşteri Davranışını Etkileyen Faktörler 
  • Online Ödeme Sistemleri
  • Online Dolandırıcılık ve Sahtekarlık
  • Dijital Sistemdeki Ayak İzlerini Silmek 
  • ATM ve Kredi Kartından İşlem Yaparken Özen Göstermek
  • Hesap Ekstresi ve Hesap Bakiye Kontrolünü Devamlı Yapmak 
  • Dijital Dünyanın Yasaları
  • Dijital Bürokrasi 
  • Dijital Devletin Karnesi   

Kimler başvuruda bulunabilir? 

Eğitim her yaş aralığından, finansal okuryazarlık alanında bilgi sahibi olmak ve kendini geliştirmek isteyen katılımcılara açıktır.  

Eğitim detayları nelerdir? 

Çevrim içi gerçekleşecek olan eğitime katılım ücretsizdir. Eğitimin linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları telefon numaralarına SMS ile gönderilecek ve bununla birlikte e-mail üzerinden de paylaşılacaktır. Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir. 

Eğitim Tarihleri ve Süresi (Eğitimimiz bir gündür. Size uygun olan tarihi başvuru formundan işaretleyebilirsiniz.):

  • 24 Temmuz 2024 saat 20.00

  • 7 Ağustos 2024 saat 20.00

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Başvuru için Tıklayın

Yapay Zeka Yıldızları Eğitmen Eğitimi

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Gönüllü Eğitmenlerini Arıyor!

Habitat Derneği ve Vodafone Vakfı ortaklığıyla Yapay Zeka Yıldızları Projesi’nin gönüllü eğitmenlerinden biri olmak istiyorsan 10-11 Ağustos (Çevrimiçi) /16-17-18 Ağustos (Fiziksel) 2024 tarihleri arasında tarihleri arasında hibrit olarak gerçekleştirilecek eğitmen eğitimine katılmak için hemen başvurabilirsin!

Eğitimimiz toplam 5 gün sürecektir. 2 gün çevrimiçi ve 3 gün fiziksel olarak gerçekleşecektir. Katılım Belgesi alabilmek için eğitimlerin tamamına katılman ve çevrimiçi eğitimde kamera açık şekilde dinlemen gerekmektedir.

Sen de bu eğitimini alıp, düzenli olarak eğitim vereceğim diyorsan, hemen aşağıdaki başvuru formunu doldur!

Not: Eğitim vereceğim öğrencileri ben nasıl bulacağım diyorsan, hiç korkma! Eğitim vereceğin öğrencileri inisiyatif alıp kendin de ulaşabilirsin, Habitat Derneği olarak bizler de bu süreçte destek olabiliriz.

Kimler Eğitmen Olabilir? 

Gönüllü proje eğitmeni olma motivasyonuna sahip, iletişimi kuvvetli ya da bu konuda istekli, projeye zaman ayırabilecek, temel teknoloji bilgisine sahip, teknolojiyi takip eden, analitik düşünebilen, sorumluluk sahibi, sunum becerisi kuvvetli, yaptığı çalışmayı raporlayabilme becerisi olan, meraklı ve öğrenmeye açık olan öğretmenlerin ve alanda ilgili kişilerin eğitmen eğitimine başvurmasını bekliyoruz. 

Eğitmenlerin Sorumlulukları Nelerdir? 

Gönüllü eğitmenlerden, proje ekibiyle iş birliği içerisinde çalışarak aldıkları eğitmen eğitimi doğrultusunda her ay en az 1 eğitim verebilmeleri, eğitim raporlamasını düzenli bir şekilde yapmaları diğer Habitat gönüllü eğitmenleri ile iletişimde olmaları beklenmektedir. Ayrıca Habitat Derneği’nin ve projenin tanıtım faaliyetlerinin yürütülmesi ve projenin elçiliğini yapması beklenmektedir

Eğitmen Eğitiminin Detayları Nelerdir? 

  • Eğitmen Eğitimi 10-11 Ağustos tarihlerinde Çevrimiçi, 16-17-18 Ağustos tarihlerinde yüz yüze gerçekleşecektir.
  • Kontenjan 25 kişi ile sınırlıdır.
  • Sertifika almaya hak kazanmak için 5 gün boyunca devam eden eğitim programına tam katılım gösterilmesi gerekmektedir.
  • Ulaşım ve Konaklama tamamen Habitat Derneği tarafından karşılanacak olup, etkinliğin gerçekleşeceği konum bilgisi eğitime kabul edilen katılımcılara sonrasında iletilecektir.
  • Eğitim programı sadece başvurusu olumlu sonuçlanan katılımcılarla paylaşılacaktır.
  •  

Eğitmen Eğitimi Tarihi:

10-11 Ağustos (Çevrim içi) 16-17-18 Ağustos (Yüz yüze)

Son Başvuru Tarihi: 22 Temmuz 2024 saat 23:59 

Eğitmen eğitimine dair her türlü sorunuzun cevabını almak için  [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Kadın İçin Teknoloji Projesi Kariyer Planlama Eğitimi

Kadın için Teknoloji Projesi Kariyer Planlama Eğitimi

Kadınların ekonomik ve sosyal hayata daha çok katılım sağlaması için gerekli olan teknolojik araçları daha iyi kullanmaları ve dijital dünyayla yakınlaşmalarını amaçlayan Kadın için Teknoloji Projesi kapsamında Kariyer Planlama Eğitimi gerçekleştirilecektir.

Sen de kariyer planlama becerilerini geliştirmek istiyorsan, Kadın için Teknoloji Projesi Kariyer Planlama Eğitimi’ne hemen başvur!

Eğitim İçeriği

  • Kariyer Planlama Yetkinlikleri
  • CV ve Önyazı Hazırlama
  • İş Arama-Bulma Kanalları
  • Mülakat Süreçleri

Kimler eğitime katılabilir?

Eğitim, her yaş aralığından eğitim içeriği hakkında bilgi sahibi olmak ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen kadınların başvurularına açıktır.

Eğitimin detayları nelerdir?

  • Eğitime katılım ücretsizdir.
  • Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-mail adreslerine eğitimden 2 saat önce gönderilecektir.
  • Eğitime tam katılım gösteren katılımcılara online katılım belgesi verilecektir. Belge, eğitim sona erdikten sonra 7-10 gün içerisinde (eğitim sonunda doldurduğunuz değerlendirme formundaki mail adresinize) gönderilecektir.

Eğitim Tarihi ve Saati: 26 Temmuz 2024, saat 20.00-23.00

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Başvuru İçin Tıklayın

 

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama-Pazar ve Müşteri Analizi

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama Eğitimi- Pazar ve Müşteri Analizi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom ortaklığında yürütülen Dijitalde Hayat Kolay projesi kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi gerçekleştiriyoruz.

Kadınların pazarlama, dijital pazarlama/online satış, e-ticaret gibi konularda yetkinliklerini artırmak ve ekonomiye katılmalarını teşvik etmek amacıyla yürütülen Çevrim İçi Dijital Pazarlama Eğitimi düzenliyoruz.

Eğitim İçeriği Nelerdir?

Eğitim 5 ayrı segmentten oluşmaktadır:

  • Pazar ve Müşteri Analizi
  • Sosyal Medya Pazarlaması
  • Sosyal Medya Fotoğrafçılığı
  • E-Ticaret
  • E-Ticarette Kriz Yönetimi

Bu eğitim, Pazar ve Müşteri Analizi başlığıyla gerçekleştirilecektir. Diğer eğitimler için duyuruları takip edebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: Proje kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi ve Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi’ne katılım gösterenler içerisinden belirlenecek kadınlara işlerini geliştirmeleri için mentorluk ve hibe desteği sağlanacaktır.

Kimler Başvuru Yapabilir?   

Eğitim, kendini bu alanda bilgi sahibi olmak ve geliştirmek isteyen 18 yaş ve üstü kadınların katılımına açıktır.

Eğitim Detayları Nelerdir?

Çevrim içi gerçekleşecek olan eğitimlere katılım ücretsizdir. Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-posta adreslerine gönderilecektir.

Eğitim Tarihi ve Saati: 24 Temmuz 2024, saat 21:00

Son Başvuru Tarihi: 23 Temmuz 2024, saat 23:59

Eğitime dair her türlü soru için kapsayicivesurdurulebilirbuyume@habitatdernegi.org adresine mail atabilirsin.

Proje hakkında bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsin.

Başvuru İçin Tıklayın

Girişim Öncüleri Projesi

Girişim Öncüleri Projesi Eğitimleri

Alarko Holding ve Habitat Derneği ortaklığıyla hayata geçirilen Girişim Öncüleri Projesi kapsamında, girişimci ve girişimci adayı kadınların girişimlerini destekliyor ve girişimcilik becerilerinin geliştirilmesi için eğitimler düzenliyoruz.

Sen de dijital pazarlama, dijital araç kullanımı, tasarım odaklı düşünme, finansal okuryazarlık, markalaşma ve girişimcilik adımları ile ilgili bilgi ve deneyim kazanmak istiyorsan eğitimimize hemen katıl!

Eğitim İçeriği Nelerdir?

  • Markalaşma
  • Canva
  • Dijital Pazarlama ( ETSY)
  • Finansal Okuryazarlık
  • Girişimcilik
  • Tasarım Odaklı Düşünme

Kimler Eğitime Katılabilir?

  • Başvurular 81 ildeki girişimci ve girişimci adayı kadınlara, Kadın Kooperatiflerine ve Kobilere açıktır.

Eğitim Detayları Nelerdir?

  • 20 saatlik eğitim programı, çevirim içi olarak uzman eğitmenler tarafından gerçekleştirilecektir.

Eğitim Tarih ve Saatleri:

  • 24 Temmuz 2024 13:00 – Girişimcilik ve Finansal Okuryazarlık
  • 25 Temmuz 2024  13:00 – Markalaşma ve Dijital Pazarlama (ETSY)
  • 26 Temmuz 2024 13:00 – Tasarım Odaklı Düşünme ve Canva

Son Başvuru Tarihi: 23 Temmuz 2024

NOT: Eğitim programı sonunda düzenlenecek olan Üretim Öncüleri Kadın Girişimcileri Destekleme Hibe Programı ile girişimci ve girişimci adayı kadınlara, iş geliştirme hibe desteği verilecektir.

Detaylı bilgi için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Okuryazarlık Eğitimi (

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Okuryazarlık Eğitimi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom ortaklığında yürütülen Dijitalde Hayat Kolay projesi kapsamında Dijital Okuryazarlık Eğitimi gerçekleştiriyoruz.

İnternetin hayatımıza getirdiği kolaylıklar, dijital güvenlik, e-hizmetler ve dijital araçlar gibi konularda kadınların bilgisini artırmak amacıyla Çevrim İçi Dijital Okuryazarlık Eğitimi düzenliyoruz.

Eğitim İçeriği

  • Dijital Okuryazarlık Nedir?
  • Türkiye’de İnternet Kullanımı
  • Dijital Ayak İzi
  • Dijital Güvenlik
  • Dijital Araçlar

Kimler başvuruda bulunabilir?   

Eğitim, kendini bu alanda bilgi sahibi olmak ve geliştirmek isteyen 18 yaş ve üstü kadınların katılımına açıktır.

Eğitim detayları nelerdir?

Çevrim içi gerçekleşecek olan eğitimlere katılım ücretsizdir. Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-posta adreslerine gönderilecektir.

Eğitim Tarih ve Saati: 23 Temmuz 2024, saat 21:00

Son Başvuru Tarihi: 22 Temmuz 2024

Eğitime dair her türlü soru için [email protected] adresine mail atabilirsin.

Proje hakkında bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsin.

Başvuru İçin Tıklayın

Paramı Yönetebiliyorum Projesi Bireyler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi

Paramı Yönetebiliyorum Projesi Bireyler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi

Habitat Derneği olarak online Bireyler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi düzenliyoruz. 

Bireylerin temel finansal okuryazarlık prensiplerini anlama becerilerini artırarak finansal bilinç farkındalığı oluşturmayı amaçlayan Paramı Yönetebiliyorum Projesi Bireyler için Finansal Okuryazarlık Eğitimi gerçekleştirilecektir. 

Sen de finansal kaynaklarını finansal okuryazarlık ilkeleriyle etkili yönetmek istiyorsan HEMEN BAŞVUR! 

Eğitim İçeriği 

  • Temel finansal okuryazarlık prensipleri,
  • Hedefler,
  • Bütçe, 
  • Harcamalar,
  • Borçlar,
  • Birikimler,
  • Yatırım – Finansal güvenlik.  

Kimler başvuruda bulunabilir? 

Eğitim her yaş aralığından, finansal okuryazarlık alanında bilgi sahibi olmak ve kendini geliştirmek isteyen katılımcılara açıktır.  

Eğitim detayları nelerdir? 

Online gerçekleşecek olan eğitim ücretsizdir. Eğitimin linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-mail adreslerine ve numaraya sms gönderilecektir. Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir. 

Eğitim Tarihleri ve Süresi (Eğitimimiz bir gündür. Size uygun olan tarihi başvuru formundan işaretleyebilirsiniz.):

  • 22 Temmuz 2024 saat 20.00
  • 5 Ağustos 2024 saat 20.00

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Başvuru İçin Tıklayın

Solve For Tomorrow Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimi

Solve For Tomorrow Projesi Çevrim İçi Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimi

Habitat Derneği ve Samsung iş birliğiyle yürütülen  Solve For Tomorrow, gençlerin tasarladığı teknolojik çözümler ile toplumun ve çevrenin gelişimine sağladıkları pozitif etkiyi görünür kılmayı amaçlamaktadır.

Bu hedef doğrultusunda, program kapsamında “Tasarım Odaklı Düşünme” eğitimleri ile gençlerin günümüz dünyasının sorunlarına yönelik yaratıcı teknolojik çözümler üretmesi destekleniyor.

8-12. sınıf öğrencilerine verilen çevrim içi Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimi, gönüllü eğitmenlerimiz aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.

Kimler eğitime katılabilir?

Eğitimimiz 8-12. sınıf öğrenciler içindir.

Eğitimin detayları nelerdir?

Çevrim içi gerçekleştirilecek olan eğitime katılım ücretsizdir. Eğitimin linki, katılımcılar ile paylaşılacaktır. Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir. 

Eğitim Tarihleri ve Saati:

  • 11 Temmuz 2024 Perşembe saat 14:00-17:00 
  • 25 Temmuz 2024 Perşembe saat 14.00-17.00

Eğitime dair her türlü sorunuz cevabını almak  için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Başvuru İçin Tıklayın

Geleceğe Adım Projesi Finansal Beceriler Eğitmen Eğitimi

Geleceğe Adım Projesi Finansal Beceriler Eğitimi Verecek Gönüllü Eğitmenlerini Arıyor!

Habitat Derneği olarak Bridge to Türkiye Fund desteğiyle yürütülen Geleceğe Adım Projesi kapsamında Malatya’da yaşayan ve 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenmiş/etkilenmeye devam eden 12-16 yaş arası çocukların, sürdürülebilir ve güvenli bir alanda yaşam becerileri eğitimlerine ve psikososyal destek atölyelerine erişimini desteklemeyi hedefliyoruz.

Proje kapsamında gönüllü eğitmenlerden biri olmak istiyorsan 3-4 Ağustos 2024 tarihleri arasında Malatya’da gerçekleştirilecek eğitmen eğitimine katılmak için hemen başvurabilirsin!

Sen de Finansal Beceriler eğitimi alıp, 10 gönüllü eğitmenden biri olarak 12-16 yaş grubundaki çocuklara Malatya’da yerel eğitimler vereceğim diyorsan, başvuru formunu doldurabilirsin!

Kimler eğitmen olabilir?

  • Malatya’da ikamet eden,
  • Gönüllü olarak proje eğitmeni olma motivasyonuna sahip,
  • Projeye zaman ayırabilecek,
  • Temel teknoloji bilgisine sahip,
  • Sunum ve iletişim becerisi olan,
  • Verdiği eğitimleri raporlayabilecek,
  • Malatya’da yüz yüze eğitim verebilecek kişilerin Eğitmen Eğitimi’ne başvuru yapmalarını bekliyoruz.

Gönüllü eğitmenlerin sorumlulukları nelerdir?

Gönüllü eğitmenlerden, proje ekibiyle iş birliği içerisinde çalışarak aldıkları eğitmen eğitimi doğrultusunda eğitim düzenlemeleri, eğitimi yaygınlaştırmaları ve eğitimlerini raporlamaları beklenmektedir. Ayrıca Habitat Derneği’nin ve projenin tanıtım faaliyetlerinin yürütülmesi beklenmektedir.

Eğitmen Eğitimi’nin detayları nelerdir?

  • Eğitmen eğitimi, 3-4 Ağustos 2024 tarihleri arasında Malatya’da gerçekleşecektir.
  • Eğitmen Eğitimine tam zamanlı katılım gerekmektedir.
  • Eğitim tamamen ücretsizdir.
  • Kontenjan 10 kişiyle sınırlıdır.
  • Detaylı eğitim programı başvurusu olumlu sonuçlanan katılımcılarla paylaşılacaktır.

Not: Son başvuru tarihinden sonra ilk aşamada olumlu değerlendirilen kişilerle online mülakat görüşmesi yapılacaktır.

Eğitim Tarihi ve Süresi: 3-4 Ağustos 2024
Son Başvuru Tarihi: 28 Temmuz 2024 saat 23:59

Her türlü sorunuz için [email protected] adresine ulaşarak bilgi alabilirsiniz. 

Başvuru İçin Tıklayın

Kadın İçin Teknoloji Projesi Teknoloji Okuryazarlığı

Kadın için Teknoloji Projesi Teknoloji Okuryazarlığı Eğitimi 

Kadınların ekonomik ve sosyal hayata daha çok katılım sağlaması için gerekli olan teknolojik araçları daha iyi kullanmaları ve dijital dünyayla yakınlaşmalarını amaçlayan Kadın için Teknoloji Projesi kapsamında Teknoloji Okuryazarlığı eğitimi gerçekleştirilecektir.   

Sen de ilgi alanına göre internet ve sosyal medya platformlarını etkin bir şekilde kullanarak tüm dünya ile iletişimini artırmak istiyorsan, Kadın için Teknoloji Projesi Teknoloji Okuryazarlığı Eğitimi’ne hemen başvur!  

Eğitim İçeriği    

  • E-hizmetler 
  • Sosyal medya 
  • Güvenli internet 
  • Günlük hayatta sosyal medya ve internet 

Kimler eğitime katılabilir?    

Eğitim, her yaş aralığından eğitim içeriği hakkında bilgi sahibi olmak ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen kadınların başvurularına açıktır.   

Eğitimin detayları nelerdir?    

  • Eğitime katılım ücretsizdir.  
  • Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-mail adreslerine eğitimden 2 saat önce gönderilecektir.  
  • Eğitime tam katılım gösteren katılımcılara online katılım belgesi verilecektir. Belge, eğitim sona erdikten sonra 7-10 gün içerisinde (eğitim sonunda doldurduğunuz değerlendirme formundaki mail adresinize) gönderilecektir. 

Eğitim Tarihi ve Saati: 11 Temmuz 2024 saat 20:00- 23:00

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Başvuru İçin Tıklayın

Yapay Zeka Eğitimi Projesi Yapay Zeka Eğitimi

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Yapay Zeka 101 Eğitimi

Habitat Derneği ve Vodafone Vakfı ortaklığında yürütülen Yapay Zeka Yıldızları Projesi kapsamında, gönüllü eğitmenlerimiz yönetiminde, 11-14 yaşları arasındaki gençler için çevrim içi Yapay Zeka 101 Eğitimi  veriyoruz.   

Sen de dijital dünyanın önemli alanlarından biri olan yapay zeka konusunda kendini geliştirmek istiyorsan eğitimimize HEMEN BAŞVUR! 

Eğitim İçeriği Nelerdir?

  • Yapay Zekaya Giriş
  • Dijital dönüşüm ve Endüstri 4.0
  • Toplum 5.0
  • Yapay zeka tarihçesi, etiği, günümüz kullanım şekilleri
  • R dili ve programlama kavramları
  • Yapay zeka için kullanılabilecek algoritmalar
  • Pyhton dili eğitimi
  • Yapay zeka uygulamalar

Kimler başvurabilir?  

Eğitim yapay zeka hakkında bilgi sahibi olmak ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen 14-18 yaşları arasındaki gençlerin katılımına açıktır.   

Eğitiminin detayları nelerdir? 

  • Eğitimimiz uygulamalı bir eğitim olacağı için gençlerin izler değil yapar pozisyonda olmaları beklenmektedir. Bunun için gençlerimizin eğitimde bilgisayar kullanmaları zorunludur.  
  • Eğitime gelmeden önce bilgisayarınıza Anaconda isimli programı kurmanız gerekmektedir. Programı link üzerinden indirebilirsiniz.
  • Eğitimler çevrim içi gerçekleşecektir.
  • Eğitimimiz kontenjanla sınırlı olup yalnızca olumlu durumda dönüş sağlanacaktır.

Eğitim Tarihi ve Saati: 10 Temmuz 2024 saat 12:00  18:00

Son Başvuru Tarihi: 9 Temmuz 2024 saat 23:59

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Çevrim İçi Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom ortaklığında yürütülen Dijitalde Hayat Kolay Projesi, kadınların pazarlama / online satış, e-ticaret mevzuatı gibi konularda bilgilenmelerini, online platformlardan satışlarını artırmalarını ve girişimlerini büyütmelerini desteklemektedir.

Proje kapsamında gerçekleştirilecek olan çevrim içi Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi’nde, üretici kadınlar kullanıcılarını merkeze alarak ürünlerini nasıl geliştirebileceklerini derinlemesine çözümleme fırsatı yakalayacaktır. Katılımcılar, uygulamalı vaka çalışması ile hedef kitlelerini tanırken, deneyim haritası kanvası ile potansiyel müşterilerinin tüm etkileşimlerini, kullanıcının gözüyle deneyimleyecektir.

Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi’ne dijital pazarlama eğitimini almış 500 kadın dahil edilecektir. Atölyeye katılan 500 kişi içinden seçilen kadınlara mentörlük ve hibe desteği verilecektir.

Eğer sen de bu desteklerden yararlanmak istiyorsan, bu atölye tam da sana göre!

Atölye Programı

  • Tanışma ve Programın Tanıtımı
  • Tasarım Odaklı Düşünme Nedir? ve İyi Örnekler
    • Kullanıcı Odaklı Tasarım
  • Vaka Çalışması
    • Persona ve Kullanıcı Deneyimi Haritası

ÖNEMLİ NOTLAR

* Atölyeye katılabilmek için dijital pazarlama eğitimini almış girişimci kadın olmak gerekmektedir.

* Atölyeye katılım kontenjanla sınırlı ve ücretsizdir. Yalnızca uygun başvurular arasından belirlenen kişilerle sms ile iletişime geçilecektir.

Atölye Tarih ve Saati: 10 Temmuz 2024, 21.00

Son Başvuru Tarihi: 9 Temmuz 2024, 23.59

 Eğitime dair her türlü soru için [email protected] adresine mail atabilirsin.

Başvuru İçin Tıklayın

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama-Sosyal Medya Pazarlaması

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama Eğitimi- Sosyal Medya Pazarlaması

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom ortaklığında yürütülen Dijitalde Hayat Kolay projesi kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi gerçekleştiriyoruz.

Kadınların pazarlama, dijital pazarlama/online satış, e-ticaret gibi konularda yetkinliklerini artırmak ve ekonomiye katılmalarını teşvik etmek amacıyla yürütülen Çevrim İçi Dijital Pazarlama Eğitimi düzenliyoruz.

Eğitim İçeriği Nelerdir?

Eğitim 5 ayrı segmentten oluşmaktadır:

  • Pazar ve Müşteri Analizi
  • Sosyal Medya Pazarlaması
  • Sosyal Medya Fotoğrafçılığı
  • E-Ticaret
  • E-Ticarette Kriz Yönetimi

Bu eğitim, Sosyal Medya Pazarlaması başlığıyla gerçekleştirilecektir. Diğer eğitimler için duyuruları takip edebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: Proje kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi ve Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi’ne katılım gösterenler içerisinden belirlenecek kadınlara işlerini geliştirmeleri için mentorluk ve hibe desteği sağlanacaktır.

Kimler Başvuru Yapabilir?   

Eğitim, kendini bu alanda bilgi sahibi olmak ve geliştirmek isteyen 18 yaş ve üstü kadınların katılımına açıktır.

Eğitim Detayları Nelerdir?

Çevrim içi gerçekleşecek olan eğitimlere katılım ücretsizdir. Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-posta adreslerine gönderilecektir.

Eğitim Tarihi ve Saati: 3 Temmuz 2024, saat 21:00

Son Başvuru Tarihi: 2 Temmuz 2024, saat 23:59

Eğitime dair her türlü soru için kapsayicivesurdurulebilirbuyume@habitatdernegi.org adresine mail atabilirsin.

Proje hakkında bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsin.

Başvuru İçin Tıklayın

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama-E-Ticarette Kriz Yönetimi

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama Eğitimi- E-Ticarette Kriz Yönetimi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom ortaklığında yürütülen Dijitalde Hayat Kolay projesi kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi gerçekleştiriyoruz.

Kadınların pazarlama, dijital pazarlama/online satış, e-ticaret gibi konularda yetkinliklerini artırmak ve ekonomiye katılmalarını teşvik etmek amacıyla yürütülen Çevrim İçi Dijital Pazarlama Eğitimi düzenliyoruz.

Eğitim İçeriği Nelerdir?

Eğitim 5 ayrı segmentten oluşmaktadır:

  • Pazar ve Müşteri Analizi
  • Sosyal Medya Pazarlaması
  • Sosyal Medya Fotoğrafçılığı
  • E-Ticaret
  • E-Ticarette Kriz Yönetimi

Bu eğitim, E-Ticarette Kriz Yönetimi başlığıyla gerçekleştirilecektir. Diğer eğitimler için duyuruları takip edebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: Proje kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi ve Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi’ne katılım gösterenler içerisinden belirlenecek kadınlara işlerini geliştirmeleri için mentorluk ve hibe desteği sağlanacaktır.

Kimler Başvuru Yapabilir?   

Eğitim, kendini bu alanda bilgi sahibi olmak ve geliştirmek isteyen 18 yaş ve üstü kadınların katılımına açıktır.

Eğitim Detayları Nelerdir?

Çevrim içi gerçekleşecek olan eğitimlere katılım ücretsizdir. Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-posta adreslerine gönderilecektir.

Eğitim Tarihi ve Saati: 2 Temmuz 2024, saat 21:00

Son Başvuru Tarihi: 1 Temmuz 2024, saat 23:59

Eğitime dair her türlü soru için kapsayicivesurdurulebilirbuyume@habitatdernegi.org adresine mail atabilirsin.

Proje hakkında bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsin.

Başvuru İçin Tıklayın

Girişim Öncüleri Projesi

Girişim Öncüleri Projesi Eğitimleri

Alarko Holding ve Habitat Derneği ortaklığıyla hayata geçirilen Girişim Öncüleri Projesi kapsamında, girişimci ve girişimci adayı kadınların girişimlerini destekliyor ve girişimcilik becerilerinin geliştirilmesi için eğitimler düzenliyoruz.

Sen de dijital pazarlama, dijital araç kullanımı, tasarım odaklı düşünme, finansal okuryazarlık, markalaşma ve girişimcilik adımları ile ilgili bilgi ve deneyim kazanmak istiyorsan eğitimimize hemen katıl!

Eğitim İçeriği Nelerdir?

  • Markalaşma
  • Canva
  • Dijital Pazarlama ( ETSY)
  • Finansal Okuryazarlık
  • Girişimcilik
  • Tasarım Odaklı Düşünme

Kimler Eğitime Katılabilir?

  • Başvurular 81 ildeki girişimci ve girişimci adayı kadınlara, Kadın Kooperatiflerine ve Kobilere açıktır.

Eğitim Detayları Nelerdir?

  • 20 saatlik eğitim programı, çevirim içi olarak uzman eğitmenler tarafından gerçekleştirilecektir.

Eğitim Tarih ve Saatleri:

  • 1 Temmuz 2024 13:00 – Girişimcilik ve Finansal Okuryazarlık
  • 2 Temmuz 2024  13:00 – Markalaşma ve Dijital Pazarlama (ETSY)
  • 3 Temmuz 2024 13:00 – Tasarım Odaklı Düşünme ve Canva

Son Başvuru Tarihi: 30 Haziran 2024

NOT: Eğitim programı sonunda düzenlenecek olan Üretim Öncüleri Kadın Girişimcileri Destekleme Hibe Programı ile girişimci ve girişimci adayı kadınlara, iş geliştirme hibe desteği verilecektir.

Detaylı bilgi için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Yeşil Gezegen Projesi Çevre Bilinci ve Afet Farkındalığı Eğitimi

Yeşil Gezegen Projesi Çevre Bilinci ve Afet Farkındalığı Eğitimi

Habitat Derneği ve  Vodafone Vakfı ortaklığında yürütülen ve 7-14 yaş arası çocuklarda çevre ve afet bilinci oluşturmayı hedefleyen Yeşil Gezegen Projesi kapsamında Çevre Bilinci ve Afet Farkındalığı Eğitimi düzenlenecektir.

7-14 yaş arası ilkokul ve ortaokul öğrencilerinin içinde bulundukları dünyaya karşı bireysel ve toplumsal sorumlulukları hakkında farkındalık kazanmalarını amaçlayan Yeşil Gezegen Projesi kapsamında düzenlenecek olan eğitim Mayıs ayı boyunca iki farklı tarihte gerçekleştirilecektir.

Sen de çevresel sorunların üstesinden gelmek için çözümün bir parçası olmak istiyorsan, eğitimimize hemen katıl!

Eğitim içeriği

  • Sürdürülebilirlik ve İklim Değişikliği
  • Atıklar
  • Geri Dönüşüm ve Elektronik Atıklar
  • Afet Eğitimi
  • Yapay Zeka

Kimler eğitime katılabilir?

7-14 yaş arasındaki tüm ilkokul ve ortaokul öğrencileri eğitimlerimize katılabilirler.

Eğitim detayları nelerdir?

  • Zoom platformu üzerinden çevrim içi olarak gerçekleşecek eğitim, bir buçuk saat sürecektir.

Eğitim Tarihi ve Saati:

  • 30 Haziran 2024 saat 12:00- 15:00

Son Başvuru Tarihi:

  • 29 Haziran 2024 saat 23:59

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

Başvuru İçin Tıklayın

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Tinkercad Eğitimi

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Tinkercad Eğitimi

Habitat Derneği ve Vodafone Vakfı ortaklığında yürütülen Yapay Zeka Yıldızları Projesi kapsamında, gönüllü eğitmenlerimiz yönetiminde, 7-14 yaşları arasındaki çocuklar için çevrim içi Tinkercad eğitimi veriyoruz. Böylece çocukların 3 boyutlu ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmelerini sağlıyoruz.

Sen de Tinkercad ile kod öğrenmenin keyfine varmak istiyorsan eğitimimize HEMEN BAŞVUR!

Kimler başvurabilir?

Eğitim Tinkercad hakkında bilgi sahibi olmak ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen 7-14 yaş çocukların katılımına açıktır.

Eğitiminin detayları nelerdir?

  • Eğitimimiz uygulamalı bir eğitim olacağı için öğrencileri izleyeci değil uygulayıcı olabilmeleri için eğitimde bilgisayar ve/veya tablet kullanmalarını öneririz.
  • Eğitimler çevrim içi gerçekleştirilecektir. Eğitimimiz 1 gündür. Katılmak istediğiniz tarih için lütfen başvuru formunu doldurun.
  • Eğitimimiz kontenjanla sınır olup yalnızca olumlu durumda dönüş sağlanacaktır. Yoğunluk sebebiyle seçtiğiniz eğitim tarihleri için mesaj gelmeme durumunda endişelenmeyin, ileri tarihte de olsa çocuklarımızı eğitime dahil edeceğiz.

Eğitim Tarih ve Saati: 30 Haziran 2024 saat 15:00-18:00

Son Başvuru Tarihi: 28 Haziran 2024 saat 23:59

NOT: Eğitimimiz kontenjanla sınırlıdır. Eğer sizi seçtiğiniz tarihe dahil edemezsek, uygunluk durumuna göre sonraki eğitimlerden birine dahil edeceğiz. Uygunluk olmadığı takdirde ileri gün ve tarihler için yeniden başvuru yapabilirsiniz.

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine e-posta atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Yapay Zeka 101 Eğitimi

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Yapay Zeka 101 Eğitimi

Habitat Derneği ve Vodafone Vakfı ortaklığında yürütülen Yapay Zeka Yıldızları Projesi kapsamında, gönüllü eğitmenlerimiz yönetiminde, 14-18 yaşları arasındaki gençler için çevrim içi Yapay Zeka 101 Eğitimi  veriyoruz.   

Sen de dijital dünyanın önemli alanlarından biri olan yapay zeka konusunda kendini geliştirmek istiyorsan eğitimimize HEMEN BAŞVUR! 

Eğitim İçeriği Nelerdir?

  • Yapay Zekaya Giriş
  • Dijital dönüşüm ve Endüstri 4.0
  • Toplum 5.0
  • Yapay zeka tarihçesi, etiği, günümüz kullanım şekilleri
  • R dili ve programlama kavramları
  • Yapay zeka için kullanılabilecek algoritmalar
  • Pyhton dili eğitimi
  • Yapay zeka uygulamalar

Kimler başvurabilir?  

Eğitim yapay zeka hakkında bilgi sahibi olmak ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen 14-18 yaşları arasındaki gençlerin katılımına açıktır.   

Eğitiminin detayları nelerdir? 

  • Eğitimimiz uygulamalı bir eğitim olacağı için gençlerin izler değil yapar pozisyonda olmaları beklenmektedir. Bunun için gençlerimizin eğitimde bilgisayar kullanmaları zorunludur.  
  • Eğitime gelmeden önce bilgisayarınıza Anaconda isimli programı kurmanız gerekmektedir. Programı link üzerinden indirebilirsiniz.
  • Eğitimler çevrim içi gerçekleşecektir.
  • Eğitimimiz kontenjanla sınırlı olup yalnızca olumlu durumda dönüş sağlanacaktır.

Eğitim Tarihi ve Saati:  29 Haziran 2024  saat 15:00  18:00

Son Başvuru Tarihi: 28 Haziran 2024 saat 23:59

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Yapay Zeka Yıldızları Projesi Scratch Eğitimi

Habitat Derneği ve Vodafone Vakfı  Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük etmek ve genç nesilleri eğitimle güçlendirerek Yapay Zeka ve kodlama bilincini yaymak için bir araya geldi.

“Yapay Zeka Yıldızları” projesindeki eğitimler sayesinde çocuklarımız sadece teknoloji tüketicisi olmayıp yeni teknoloji ya da dijital eser yaratmanın yollarını öğrenecek. Bu yönüyle kodlama, liderliğini yaptığımız Dijital Dönüşüm vizyonuyla da doğrudan örtüşüyor.

Yeni fikirler her zaman hayal etmekle başlar. Çocuklarımızın hayal gücünü harekete geçirmeyi hedefliyoruz. Onlara hayal ettikleri düşünceleri tasarlama imkânı sunuyoruz.

Eğitim Tarihi ve Saati: 29 Haziran 2024 saat 12:00- 15:00

Son Başvuru Tarihi: 27 Haziran 2024 saat 23:59

Eğitim ile ilgili bilgiler:

  • Eğitimimiz uygulamalı bir eğitim olacağı için öğrencileri izleyeci değil uygulayıcı olabilmeleri için eğitimde bilgisayar ve/veya tablet kullanmalarını öneririz.
  • Eğitimler çevrim içi gerçekleştirilecektir.
  • Eğitimimiz kontenjanla sınır olup, yalnızca olumlu durumda dönüş sağlanacaktır. Yoğunluk sebebiyle seçtiğiniz eğitim tarihlerinde mesaj gelmeme durumunda endişe etmeyin, ileri tarihte de olsa çocuklarımızı eğitime dahil edeceğiz.

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adreslerine e-posta atabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayın

Kadın İçin Teknoloji Kariyer Planlama Eğitimi

Kadın için Teknoloji Projesi Kariyer Planlama Eğitimi

Kadınların ekonomik ve sosyal hayata daha çok katılım sağlaması için gerekli olan teknolojik araçları daha iyi kullanmaları ve dijital dünyayla yakınlaşmalarını amaçlayan Kadın için Teknoloji Projesi kapsamında Kariyer Planlama Eğitimi gerçekleştirilecektir.

Sen de kariyer planlama becerilerini geliştirmek istiyorsan, Kadın için Teknoloji Projesi Kariyer Planlama Eğitimi’ne hemen başvur!

Eğitim İçeriği

  • Kariyer Planlama Yetkinlikleri
  • CV ve Önyazı Hazırlama
  • İş Arama-Bulma Kanalları
  • Mülakat Süreçleri

Kimler eğitime katılabilir?

Eğitim, her yaş aralığından eğitim içeriği hakkında bilgi sahibi olmak ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen kadınların başvurularına açıktır.

Eğitimin detayları nelerdir?

  • Eğitime katılım ücretsizdir.
  • Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-mail adreslerine eğitimden 2 saat önce gönderilecektir.
  • Eğitime tam katılım gösteren katılımcılara online katılım belgesi verilecektir. Belge, eğitim sona erdikten sonra 7-10 gün içerisinde (eğitim sonunda doldurduğunuz değerlendirme formundaki mail adresinize) gönderilecektir.

Eğitim Tarihi ve Saati: 24 Haziran 2024, saat 20.00-23.00

Eğitime dair her türlü sorunuzun cevabını almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Başvuru İçin Tıklayın

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama-Pazar ve Müşteri Analizi

Dijitalde Hayat Kolay Projesi Dijital Pazarlama Eğitimi- Pazar ve Müşteri Analizi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom ortaklığında yürütülen Dijitalde Hayat Kolay projesi kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi gerçekleştiriyoruz.

Kadınların pazarlama, dijital pazarlama/online satış, e-ticaret gibi konularda yetkinliklerini artırmak ve ekonomiye katılmalarını teşvik etmek amacıyla yürütülen Çevrim İçi Dijital Pazarlama Eğitimi düzenliyoruz.

Eğitim İçeriği Nelerdir?

Eğitim 5 ayrı segmentten oluşmaktadır:

  • Pazar ve Müşteri Analizi
  • Sosyal Medya Pazarlaması
  • Sosyal Medya Fotoğrafçılığı
  • E-Ticaret
  • E-Ticarette Kriz Yönetimi

Bu eğitim, Pazar ve Müşteri Analizi başlığıyla gerçekleştirilecektir. Diğer eğitimler için duyuruları takip edebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: Proje kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimi ve Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi’ne katılım gösterenler içerisinden belirlenecek kadınlara işlerini geliştirmeleri için mentorluk ve hibe desteği sağlanacaktır.

Kimler Başvuru Yapabilir?   

Eğitim, kendini bu alanda bilgi sahibi olmak ve geliştirmek isteyen 18 yaş ve üstü kadınların katılımına açıktır.

Eğitim Detayları Nelerdir?

Çevrim içi gerçekleşecek olan eğitimlere katılım ücretsizdir. Eğitim linki katılımcıların başvurularını yapmış oldukları e-posta adreslerine gönderilecektir.

Eğitim Tarihi ve Saati: 25 Haziran 2024, saat 21:00

Son Başvuru Tarihi: 24 Haziran  2024, saat 23:59

Eğitime dair her türlü soru için kapsayicivesurdurulebilirbuyume@habitatdernegi.org adresine mail atabilirsin.

Proje hakkında bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsin.

Başvuru İçin Tıklayın

Future Lab Projesi Prototipleme Eğitimi

Future Lab Projesi Prototipleme Eğitimi

Standard Chartered Foundation’ın finansal destekleriyle hayata geçirilen ve Youth Business International ile Habitat Derneği iş birliğiyle yürütülen Future Lab Projesi, girişimciliğin farklı aşamalarına odaklanan iki farklı programı bir arada sunarak 18-35 yaş arası genç girişimcileri ve girişimci adaylarını desteklemeyi amaçlamaktadır.

Future Lab Projesi kapsamında düzenlenecek çeşitli eğitim ve girişimcilik faaliyetlerinin yanı sıra sağlanacak hibe desteği ile piyasada aktif rol oynayan, sürdürülebilir iş modellerine sahip, yatırım potansiyeli yüksek ve istihdama katkı sağlayan bir girişimci havuzu oluşturulması hedeflenmektedir.

Prototipleme Eğitim Başlıkları Nelerdir?

  • Prototipleme Temelleri
  • İnovasyon ve Prototip Süreci
  • MVP (Minimum Viable Product) Kavramı
  • Kullanıcı Merkezli Prototipleme
  • Prototip Araçları ve Platformlar
  • Tasarım Düşünme ve Prototipleme
  • Teknoloji ve Prototipleme
  • Bütçeleme ve Kaynak Yönetimi
  • Prototip Test ve Değerlendirme
  • Başarı Hikayeleri ve İncelenen Projeler

Eğitim Detayları Nelerdir?

  • 11 Haziran 2024 Salı günü 14:00 – 16:00 saatleri arasında çevrim içi gerçekleştirilecek olan eğitim tamamen ücretsizdir.
  • Eğitim günü başvuru formunda belirttiğiniz e-posta adresine zoom linki gönderilecektir.
  • Eğitimin sonunda tam katılım gösterenlere katılım belgesi verilecektir.
  • 18-35 yaş arası girişimci ya da girişimcilik motivasyonuna sahip tüm gençlerin katılımına açıktır.

Eğitim Tarih ve Saati: 25 Haziran 2024 Salı saat 14:00 – 16:00

Son Başvuru Tarihi: 24 Haziran 2024 Pazartesi saat 23:59

Başvuru İçin Tıklayın

Geleceği Eşitle Projesi Online Bootcamp

Geleceği Eşitle Projesi Genç Girişimciler Fikir Maratonu için Çevrim içi Başvuruları Bekliyor!

Habitat Derneği ve UNICEF ortaklığında yürütülen Geleceği Eşitle Projesi kapsamında Genç Girişimciler Fikir Maratonu düzenliyoruz.  

Sen de “Engelsiz Yaşam,” “Sürdürülebilirlik ve İklim,” “Dijitalleşme ve İnovasyon” konularında sosyal etki odaklı çözüm önerileri geliştirmek istiyorsan, ekibini oluşturup başvurunu yap!  

Genç Girişimciler Fikir Maratonu, dünya çapında 43’ten fazla ülkede GenU Youth Challenge ismiyle düzenlenmektedir. Gençleri eğitim, girişimcilik, istihdam edilebilirlik ve genç katılım konularında yenilikçi çözüm önerileri geliştirmeleri için bir araya getirmeyi amaçlayan Genç Girişimciler Fikir Maratonu, Türkiye’de UNICEF ve Habitat Derneği tarafından Geleceği Eşitle Projesi’nin parçası olarak uygulanan küresel bir etkinliktir. 

Kimler başvurabilir? 

  • Genç Girişimciler Fikir Maratonu, Türkiye’de yaşayan 15-24 yaş arası Türk ve yabancı uyruklu gençlerin katılımına açıktır.  
  • Başvurular en az 2 en fazla 5 kişilik ekipler halinde yapılabilir (ekibinizin her üyesi 15-24 yaş aralığında olmalıdır).  
  •  “Engelsiz Yaşam”, “Sürdürülebilirlik,” “İklim” “Dijitalleşme ve İnovasyon” konularında yeni bir fikir veya proje üzerinde çalışmaya başlayan takımların başvuruları kabul edilecektir.  
  • Cinsiyet, etnik köken, engellilik, çalışma ve eğitim durumu gözetilmeden 81 ilden her gencin başvurusuna açıktır.  

Genç Girişimciler Fikir Maratonu aşamaları nelerdir? 

  1. Aşama: Başvuru Süreci ve Pre- Bootcamp  
  2. Aşama: Bootcamp
  3. Aşama: Ön Jüri Sunumu 
  4. Aşama: Hızlandırıcı Program 
  5. Aşama: Demo Day 
  6. Aşama: Global GenU Youth Challange 

Bootcamp detayları nelerdir?  

  • Genç Girişimciler Fikir Maratonu’nun ilk aşaması olan Bootcamp, çevrim içi olarak gerçekleştirilecektir. 
  • Programa katılım ücretsizdir. 
  • Programa tam zamanlı katılım zorunludur, program sonunda katılım belgesi verilecektir.

Bootcamp Etkinlik ve Son Başvuru Tarihleri:  

  • Çevrim içi Bootcamp Online: 24-25-26 Haziran 2024 / Son Başvuru 22 Haziran 2024 saat 23:59 

NOT: Son başvuru tarihlerini takiben gelen tüm başvurular değerlendirmeye alınacaktır.  

Aşağıdaki durumlarda başvurular kabul edilmeyecektir: 

  • Halihazırda farklı bir kurumdan fon alan fikirler. 
  • Halihazırda kayıtlı bir şirket veya kuruluşu olanlar.  

Bootcamp programında neler var? 

Bootcamp programı kapsamında ekipler, “Temel Girişimcilik,” “Tasarım Odaklı Düşünme,” “Yalın Kanvas,” “İklim Krizi,” “Afet Yönetimi” ve “Sürdürebilirlik” konularına dair iyi uygulama örnekleri ile “Sunum Hazırlama” ve “Sunum Teknikleri” konularında eğitim alacak ve mentorluk desteğinden yararlanacaklardır.  

Gençleri bir araya getirirken kamu, özel sektör ve sivil toplum kuruluşu bileşenlerini de sürece dahil eden Genç Girişimciler Fikir Maratonu kapsamında ülke çapında dereceye giren ilk iki takım, Global GenU Youth Challenge’a katılma şansı elde edecektir.  

Düzenlenen tüm Bootcamp’lerin sonunda gerçekleştirilecek ön jüri sunumlarının ardından belirlenecek takımlar Hızlandırıcı Programa katılmaya hak kazanacaktır.  

Hızlandırıcı Program 

Ön jüri tarafından belirlenen takımlar Hızlandırıcı Program’da, eğitimlere katılacak ve mentorluk desteği alacaktır.  

Demo Day