Biz, “İyi ki vardılar ve hep var olacaklar!” demeye Millî Mücadele'mizin “on beşli”leriyle başladık... Ne seni unuturuz Eren ne yaşını aşan kahramanlığını! Hep bir “İyi ki”sin yüreklerimizde, belleklerimizde...
İyi ki vardılar ve hep var olacaklar!
Bunlar da ilginizi çekebilir