Bursa, Bozbey’i bağrına bastı

• Yorumlar
Bursa, Bozbey’i bağrına bastı
Abone ol
Türkiye’de Pazar günü gerçekleşecek yerel seçimler öncesi Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Bozbey’in, Ulu Camii çıkışı adeta izdiham yaşandığı halk buluşmasında vatandaşlar başkan adayını bağrına bastı.

31 Mart 2024 Pazar günü gerçekleşecek Türkiye Yerel Seçimleri’ne sayılı günler kala son hazırlıklarını sürdüren Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Bozbey, Bursa’nın kalbinde binlerce vatandaşla buluştu. Mustafa Bozbey, ilk olarak Ulu Camii’de kıldığı cuma namazının ardından kapalı çarşı esnafını ve vatandaşları ziyaret etti. Bozbey’e CHP Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca Kayışoğlu, Bursa İl Başkanı Nihat Yeşiltaş, Osmangazi İlçe Başkanı Cengiz Çelikten, Yıldırım İlçe Başkanı İlhami Gün, Osmangazi Belediye Başkan Adayı Erkan Aydın ve Yıldırım Belediye Başkan Adayı Mehmet Önder Mutlu eşlik etti. Ulu Camii’deki Cuma namazı çıkışı Orhangazi Meydanı’nda vatandaşların yoğun ilgisine maruz kalan Bozbey, halkı selamlarken aynı zamanda vatandaşlarla da fotoğraf çektirdi.

1 Nisan’dan itibaren Bursalıları gülümseten projeleri tek tek hayata geçireceğini ifade eden Bozbey, "Seçimin öncelikle güvenli ve huzurlu bir şekilde geçmesini diliyoruz. Demokrasinin tam olarak işlemesini, demokratik anlamda bu ülkenin her kademesindeki o sistemin çalışmasını arzu ediyoruz. İnanıyoruz ki devletimiz her kademede seçim günü tedbirlerini alacaktır. 5 yıldır sahalardaydık yaklaşık 3 aydır da daha aktif olarak sahalara indik. Sahada inanılmaz bir ilgi gördük. Nereye gidersek gidelim tarafımıza büyük bir coşku var. Mahallesinde köyünde, ilçesinde gerçekten bize karşı inanılmaz sevgi seli vardı. Bunların Pazar günü sandığa yansıyacağına inanıyoruz. Biz hiç kimseyi ötekileştirmeyen bir anlayışa sahibiz. Bu anlamda şehrimizdeki tüm vatandaşlarımıza ulaştık. İnşallah, 1 Nisan’dan itibaren Bursalıları gülümseten projeleri tek tek yaşama geçireceğiz" şeklinde konuştu.

Kaynak:İHA

İNANILMAZ
    ÜZGÜN
    KIZGIN
Otoyolda lastiği patlayan tıra çarpan kamyon kağıt gibi ezildi: 1 yaralıÖnceki Haber

Otoyolda lastiği patlayan tıra çarpan ka...

Cizre’de bilgi şöleni yarışması sona erdiSonraki Haber

Cizre’de bilgi şöleni yarışması sona erd...

Yorum Yazın

Beceri ve Hayallerini Keşfetmen İçin "Zanaat Atölyeleri" Seni Bekliyor
Öğretmenlerin Ekonomik Durumu Anketi Sonuçlandı
Okul Sporları Duyuruları
 Bilim ve Sanat Merkezlerinde eğitim gören özel yetenekli öğrencilere yönelik "Resfebe Yarışması" başvuruları başladı.
Çocuk Kitapları ve Okuma Alışkanlığı Kursu
Millî Eğitim Bakanlığı Kurumsal Yönetişim Anketi
Emek Ve Alınterine Yapılan Ödemeler İsraf Değildir
20 Bin Sözleşmeli Öğretmen Atama Başvuru Duyurusu Yayımlandı
Türk Eğitim-Sen Öğretmenlerin Taleplerini Karşılayan Bir Meslek Kanunu İçin 81 İlden Mektup Gönderdi
Bursluluk Sınavı Sonucu Açıklandı
Öğretmenlik Meslek Kanunu önümüzdeki günlerde TBMM gündemine geliyor.
#ÖMKmeclise Hashtag’i İle Eğitim Çalışanlarının Sesi Olduk.
İşte kalem kalem tasarruf tedbirleri