Şampiyonluk Erzincan’ımıza Çok Yakıştı!
Erzincan'ımızın genç yetenekleri büyük bir başarıya imza attı. Ardahan’da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol Grup Müsabakalarından iki büyük zaferle döndük. Müsabakalarda büyük bir mücadele örneği sergileyen;
Kız Futbol Takımımız Bölge 1'incisi,
Erkek Futbol Takımımız Bölge 1'incisi oldu. Her iki takımımız da bu sonuçlarla Türkiye Yarı Finallerine katılmaya hak kazanarak şehrimize büyük bir gurur yaşattı. Sahada yüreğini ortaya koyan sevgili sporcularımızı ve onları yetiştiren kıymetli antrenörlerimizi yürekten tebrik ediyor, yarı finallerde başarılarının devamını diliyorum. Yolunuz açık olsun çocuklar!





