"BİR IŞIK, BİN DEĞER: FOTOĞRAFLARLA DEĞERLERİMİZ" FOTOĞRAF YARIŞMASI ÖDÜL TÖRENİ KONYA'DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

"BİR IŞIK, BİN DEĞER: FOTOĞRAFLARLA DEĞERLERİMİZ" FOTOĞRAF YARIŞMASI ÖDÜL TÖRENİ KONYA'DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

91

Güncelleme : 23.06.2026 23:17

Yayın : 23.06.2026 23:09

Mevlid-i Nebi Haftası kapsamında düzenlenen "Doğumunun 1500. Yılında Âlemlere Rahmet Hz. Muhammed (s.a.v.)" temalı "Bir Işık, Bin Değer: Fotoğraflarla Değerlerimiz" fotoğraf yarışmasının ödül töreni Konya Tantavi Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. Törene Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürü Sayın Dr. Emre Topoğlu, Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdür Yardımcısı Mahmut Kurtaran, Daire Başkanları Nazan Suna Alpural ve Cihan Kıvanç, Konya İl Millî Eğitim Müdürü Murat Yiğit, protokol üyeleri, eğitim yöneticileri, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı.

Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda protokol konuşmalarının ardından Türk Tasavvuf Musikisi Topluluğu tarafından kısa bir konser verildi. Program kapsamında fotoğraf yarışmasında dereceye giren eser sahiplerine ödülleri takdim edildi, dereceye giren ve sergilenmeye değer bulunan fotoğrafların yer aldığı serginin açılışı gerçekleştirildi. Katılımcılar sergiyi gezerek eserleri inceleme fırsatı buldu.

Konya programı kapsamında ayrıca Konya Valisi Sayın İbrahim Akın ziyaret edildi. Görüşmede ilde yürütülen eğitim faaliyetleri ile hayat boyu öğrenme çalışmaları üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

Programın devamında Konya İl Millî Eğitim Müdürlüğünü ziyaret eden Genel Müdürümüz, ilde yürütülen eğitim çalışmaları hakkında bilgi aldı. Ardından İl Millî Eğitim Müdürlüğünde gerçekleştirilen İl Değerlendirme Toplantısı'nda ilçe millî eğitim müdürleri ile hayat boyu öğrenme kurumlarının yöneticileriyle bir araya geldi.

İmam Hatip Okulları Spor Oyunları
İmam Hatip Okulları Spor Oyunları
İçeriği Görüntüle

Toplantıda halk eğitimi merkezleri ve olgunlaşma enstitülerinde yürütülen çalışmalar, kurs faaliyetleri, yaygın eğitim hizmetlerinin erişilebilirliği ve kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik konular ele alındı. İlde gerçekleştirilen faaliyetler değerlendirilirken gelecek döneme ilişkin hedefler ve planlamalar da görüşüldü.

Programın devamında Konya Olgunlaşma Enstitüsü ve Meram Halk Eğitimi Merkezini ziyaret eden Genel Müdürümüz ve beraberindeki heyet, yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı, kursiyerler ve eğiticilerle bir araya geldi ve kurslarda üretilen eserler hakkında sohbet etti.