30. İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıya konfederasyonumuzu temsilen Genel Başkan Yardımcımız ve Türk Büro-Sen Genel Başkanımız Türkeş Güney ve teknik ekibimiz katıldı.
Toplantıda ele alınan 2026–2030 Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Politika Belgesi, çalışma hayatında güvenli ve sağlıklı çalışma ortamlarının geliştirilmesine yönelik önemli hedefler ortaya koymaktadır.
Kamu hizmetlerinin kendine özgü yapısı dikkate alınarak, kamu kurumlarına yönelik ilave düzenlemelerle belgenin daha da güçlendirilmesi gerektiğini değerlendirdik.
Türkiye Kamu-Sen olarak; kamu hizmet binalarının güvenlik standartlarının yükseltilmesi, çalışanlara yönelik sürekli eğitim mekanizmalarının geliştirilmesi ve kamu kurumlarında kurumsal İSG kapasitesinin oluşturulmasının büyük önem taşıdığını vurguladık.
Çalışanların sağlığını ve güvenliğini merkeze alan, vatandaşların güvenli kamu hizmeti almasını destekleyen ve kamu kurumlarının kurumsal kapasitesini güçlendiren her türlü çalışmaya katkı sunmaya devam edeceğiz.







